Переглянути всі підручники
<< < 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 > >>

 

Не можу більше я, сп'янілий весь від браги, Пускатись по шляхах вантажних кораблів, Ні гордо підіймать свої огні та стяги, Ні впевнено плисти під поглядом мостів!

Переклад з французької М. Терещенка

Запитання та завдання.

1. Що незвичайного у життєвій і творчій долі французького поета?

2. Чому А.Рембо називають предтечею французького символізму?

3. Проаналізуйте сюжет знаменитого вірша "П'яний корабель". Простежте за "географією" мандрів "п'яного корабля".

4. Спробуйте осмислити наскрізний образ-метафору поезії. Чи можна твердити про тотожність ліричного героя (поета) і п'яного корабля?

5. Яке ставлення А. Рембо до Європи і чому він порівнює її з калюжею?

6. Проаналізуйте вірш "П'яний корабель" з погляду кольористики і динаміки.

7. Сформулюйте основну ідею поезії "Відчуття". Який настрій створює у вас ця поезія?

8. "Голосівки" Рембо — це поезія пошуку. Які власні художні принципи намагається втілити поет у цьому вірші?

9. Якою мірою вдалося поетові узгодити у "Голосівках" поезію з живописом, малюнок — з ритмом вірша?

10. Яка основна тема поезії "Вороння"? Яке ідейно-художнє навантаження несе у собі образ вороння?

11. Що свідчить про новаторство поезії А. Рембо? Підтвердіть свої міркування текстуально.

 

Переглянути всі підручники
<< < 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 > >>
Hosted by uCoz